Fiyonk

elişi günlüğüm...

Cuma, Mart 11, 2005

elinizden gelenler 5

eğer site okuyucusu arkadaşlardan gmail isteyen olursa bendeki davetiyelerden gönderebilirim. istemek için bir yorum bırakmanız yeterli. ayrıca birkaç haftadır sizlerle paylaşmak istediğim "zehirli maddeler kullanmadan evde temizlik" adlı bir yazı var. ben çok beğendim, sizlere de tavsiye ederim. en azından çocuklarımıza daha temiz bir yaşam bırakmak adına. son olarak sizlerden bir ricam olacak. yorumlarımızı ilgili başlığın altına yazarsak, hem konuyu dağıtmamış oluruz, hem de o başlıkla ilgili yorum okuyan arkadaşlar da ilgisiz şeyler okumamış olur. blogger'ın yorum sisteminden dolayı yazdığınız yorumlar hemen gözükmüyor olabilir. bu yüzden bir yorumu bir kere göndermeniz yeterli olacaktır.

güllü örtü
serra hanım'ın 2. grup dantellerini bugün ekledim. birde makramesi var. onu sonra ekleyeceğim.

güllü örtü: bu takımı yeni eve taşınan teyzeme yapıp göndermiştim, ayrı ülkelerde oturuyoruz da. göndermeden scannerda taramıştım saklamak için. ortadan başlanarak motif takibediliyor. çok kolay yapılan bir model.

melekli yastık
melekli yastık: şablonu takibederek örün. arkasını ve kirpiklerini yastığı kullanacağım zaman yapmayı düşünüyorum. fotoğraftan başka modeli de gönderiyorum, yapmak isteyen arkadaşlar olursa kolay olsun diye.

yastık şablon
serra hanım şablonu buradan almış. ellerinize sağlık!

13 Comments:

3/13/2005 07:40:00 ÖS

Serra hanım dantelleriniz harika... Ellerinize sağlık. Yastğın bu şekilde duruşu çok hoş. Bu yüzden ben derimki; yastığa arka örmeyin. ördüğünüz dantele kirpikleri geçtikten sonra renkli bir kumaşın üzerine dikin. Hem daha modern hem daha canlı bir yastığınız olmuş olur. Hem de kafes yapmakla uğraşmamış olursunuz. Bu benim naçizane görüşüm. Ama eminimki; her iki şekilde de çok şık olacaktır.  

hacer

 
3/13/2005 09:52:00 ÖS

danteller süper.ellerinize sağlık serra hanım..dantelin hiç bir zaman modası geçmez derler ya..babannemin kardeşinde aynı yastıktan vardı.muhtemelen çeyizinden.düşünsenize neden baksanız 60 yıllık bir yastıktı o ve aynı örnek..bir anda duygulandım görünce..

saadetçiğim seninde yüreğine sağlık bizimle paylaştıkların için.özellikle "zehirli maddeler kullanmadan evde temizlik"konusu süper.bende arkadaşlarıma ilettim.hepimizin pay çıkaracağı bölümler var.. sevgilerle

 

nsevil

 
3/14/2005 01:02:00 ÖS

merhaba,
dantel örnekleri gerçekten güzel. başarılarının devamını dilerim.

gmail davetiyesi gönderebilirmisin..

 

sevilay

 
3/14/2005 06:47:00 ÖS

Sagolun, begendiginize sevindim. Benim annem de dantel yastiklari cok seviyor. Odanin ana rengine gore icine saten kilif dikiyor, boylece danteli cikartip yikamasi kolay oluyormus. Su an dantel yastik kullanacak evim yok, ben de herkes gibi Turkiye'ye donunce gonlune gore ev hayali kuranlardanim. Simdiden dantelleri hazirlayayim dedim. Ne de olsa modasi gecmiyor, 60 senelik bir modeli bugun hala begeniyoruz. Hem de insan hayal kurarak umitlerini yasatiyor.
Sevgilerimle  

serra

 
3/14/2005 07:37:00 ÖS

sevilay davetiyeni gönderdim. 

saadet

 
3/15/2005 05:06:00 ÖS

Selam
dantelleriniz çok güzel olmuş. Dantelin modası hiç geçmiyor. Galiba şu aralar saten kurdelelerle işleme örtü ve yastıklar moda. sizde örnekleri var mı? 

nazlı

 
3/17/2005 06:49:00 ÖS

Ne yazik ki elimde hic kurdela ile islenmis model yok ama bulmaya calisirim. 

serra

 
3/19/2005 10:27:00 ÖÖ

Teşekkür ederim.  

nazlı

 
3/21/2005 11:46:00 ÖÖ

merhaba siteyi ilk defa ziyaret ediyorum ve çok beğendim örnekler için herkese teşekkürler 

yeliz

 
3/21/2005 05:27:00 ÖS

değişik şık ve kolay vitrin örneği arıyorum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 

eda

 
3/21/2005 06:35:00 ÖS

uzun zamandir panco örnegi ve yapilisi ariyorum,bilen varsa fyonkda anlatabilirmi, simdiden tesekkürler 

leyla

 
3/26/2005 06:17:00 ÖS

yeni yün ve dantel örneklerini adresime gönderirseniz sevnirim teşekkürler 

neslihan

 
4/10/2005 08:36:00 ÖS

teşekkürler yeliz, eda, leyla ve neslihan.
eda vitrin örneklerini burada  , burada ve burada bulabilirsin.
leyle pançoyu sitedeki şalları önlü-arkalı uygulayarak yapabilirsin.
neslihan örnekler elime geçtikçe sitede yayınlamaya çalışıyorum. siteyi takip edebilirsin.
 

saadet

 

<< Home