Fiyonk

elişi günlüğüm...

Pazartesi, Mart 21, 2005

pıtrak

pıtrak
merve elişiseverlerin arasına yeni katılmış. ve yorumunda kolay dantel örnekleri istemiş. merve bu örnek oldukça kolay. ve yapılınca da çok güzel bir duruşu var. hani derler ya iğne oyası gibi duruyor. aynen öyle. detay fotoğraftan da gayet rahat anlaşılıyor. hatta zincirlerini bile sayabilirsiniz. gene de anlaşılmayan bir kısım olursa yorum bırakabilirsiniz.

pıtrak detay
şimdide size nagihan'ın maili sayesinde tanıştığım bir siteden bahsetmek istiyorum. sitenin ismi bebek kokusu. sitede çok yararlı bölümler var. fakat bunların bazılarından yararlanmak için üyelik gerekiyor. sitede anneler ve çocuklar için herşey düşünülmüş, isterseniz forumlara katılıp doktorlara soru sorabilirsiniz, isterseniz hanımların tecrübelerinden faydalanabilirsiniz, isterseniz çocuğunuz için bir fotoğraf albümü hazırlayabilir ve onun için bir günlük bile tutabilirsiniz.. bunlar gibi daha birçok şey. fakat ömer ve benim en çok hoşumuza giden kısım ise çocuk bahçesi oldu. çocuk bahçesi'nde hem eğlendirici hem öğretici çok güzel oyunlar var. boyamalar, hayvan yiyecekleri, annemi kaybettim, hayvan sesleri ömer'in gözdelerinden oldular bile. eğer bunları beğenmedim derseniz pasta, kardan adam , böcek yapabilir ya da çöp toplayabilirsiniz. ama unutmayın bu kısım için üye olmanız gerekiyor.
tebrikler bebek kokusu, teşekkürler nagihan!

5 Comments:

3/21/2005 10:54:00 ÖS

canım bir şey değil.çocuk bahçesinden oytun'u çıkarmak öyle güç ki.gözlerine zarar verir diye fazla izin vermek istemiyorum ama çok cazip.bazen benim bile oynayasım,boyayasım geliyor.malum bizim zamanımızda yoktu.
site çok eğitici.hepimiz için.sende aktif olarak aramızda görmek güzel olacak.
bu arada danteller çok güzel.gayet basit.yakın bir zamanda süpriz birşey yollıyacağım sizlere.sevgilerle.. 

nsevil

 
3/23/2005 12:49:00 ÖÖ

Benim de hosuma gitti bu pitrak model, hatta esim bile zarif gorunuyor ben de sevdim dedi. Hemen bir parcasini yapip denemek istedim, 70 numara iplikle cok zayif kaliyor model, kendini gostermiyor.Sizlere de soyleyeyim dedim, biraz daha kalin iplikle yapin, cok daha hos olacagina inaniyorum.
Sevgilerimle 

serra

 
3/26/2005 07:32:00 ÖS

Sevgili Saadet , yuvarlak kucuk masalar icin dantel ornegin var mi?
sevgiler
alev 

alev

 
3/27/2005 07:16:00 ÖS

nile eğer söylediğin fiskos örneğiyse çok yakında ekleyeceğim. 

saadet

 
3/28/2005 10:11:00 ÖÖ

evet fiskos ornegi..cok sagol saadet'cigim 

Anonymous

 

<< Home