Fiyonk

elişi günlüğüm...

Perşembe, Şubat 03, 2005

haroşa güzelleri

lif
fiyonk'un en kolay örneklerinden biride bu olsa gerek.televizyonun başında zaman harcarken, birisiyle konuşurken rahatlıkla yapıp ortaya çıkarabileceğiniz bir elişi. hem örerken dinlenirsiniz, hem de hediye olarak örüp verirseniz çok makbule geçer.
bu liflerin yapımı çok az zaman alıyor. geçen sene yeğenlerime karne hediyesi olarak bu liflerden örüp vermiştim. ve artan ipleride rafa kaldırmıştım. şimdi de ipleri görünce birisine hediye veririm diye örmeye başladım. hacer'in de yardımıyla 3 günde bu 5 lifi ortaya çıkardık.
lifler bildiğimiz haroşa ile örülüyor. tek özellikleri kırçıllı ipleri. iplerin isimlerini bende bilmiyorum. biz 42 ilmek üzerine kare olarak ördük.

14 Comments:

3/05/2005 05:45:00 ÖS

Sevgili Saadet

Böyle bir site kurduğun için seni tebrik ediyorum. Fotoğraftaki lifler bana bir fikir verdi. Acaba lifleri yastık haline dönüştürebilir miyiz ? Oturma odası veya çocuk odasında kullanmak üzere küçük , renkli yastıklar yapılabilir. Liflerin büyüklüğü nedir ve ne kadar ip kullandın? Çocuklar ve işten fırsat bulursam bu ipten örgü yastığı denemek istiyorum. 

aslı

 
3/05/2005 05:45:00 ÖS

teşekkürler aslı. bence de yastık yapılabilir. zaten bu iplerden kazakta örüldüğünü biiyorum. liflere 100g ip kullandım. büyüklükleri ise 25cm ve kare. senin için ölçtüm hepsini 

saadet

 
3/05/2005 05:46:00 ÖS

Aslı verdiğin fikir için ben de teşekkür ederim. Eskiyen yastık yüzlerim için ne yapayım diye düşünüyordum . Bu iplerden örülen yastıklar eminim çok güzel olacaktır. Ben de hemen ip alıp deneyeceğim. 

gönül

 
3/05/2005 05:46:00 ÖS

aslı eğer sabır sahibi bir insansan bu iplerle öreceğin muhtelif renkli kare parçaları birleştirerek battaniye de yapabilirsin.yaptığın renkli yastıklarla uyum içerisinde çocuk odasına başka bir hava katmış olursun. 

hacer

 
3/05/2005 05:47:00 ÖS

Arkadaşlar beni cesaretlendirdiğiniz için teşekkürler. Yarın bu işe başlamaya karar verdim. 

aslı altan altundal

 
3/05/2005 05:47:00 ÖS

aslı sende bu iş aşkı varken bir battaniye iki yastık da benim çeyizime yapıverirsin.eğer istanbul'da oturuyorsan sana tavsiye, bu ipler eminönü-kürkçü han'da çok uygun.tuhafiye veya ipçilerde kürkçühan'a nispeten biraz pahalı. hazır aşka gelmişken rengarenk ipler alırsın. 

hacer

 
3/05/2005 05:47:00 ÖS

sevgili saadet tekrar seni böyle bir site için kutluyorum.senin haroşa güzellerinden kermes için örüyorum.bir başka modelde yaptım.onunda resmini göndericem.inşallah benim işlerimden bıkmazsın.
ama diğer hanımlarla paylaşmak inam beni çok mutlu edicek.sevgilerle.. 

sevil

 
3/05/2005 05:48:00 ÖS

sevil resimlerini bekliyorum. bıkar mıyım hiç  

saadet

 
3/05/2005 05:48:00 ÖS

merhabalar

lifler gerçekten çok güzeller ama kullanışlı oluyor mu bunlar ıslanınca nasıl olur ki acaba 

yasemin

 
3/05/2005 05:49:00 ÖS

hiç kullanmadım yasemin. eğer kullanan bir arkadaş varsa bizi bilgilendirebilir 

saadet

 
3/08/2005 10:08:00 ÖÖ

bu iplere kirpi ya da sakal deniliyor ve çok da iyi keseliyor.herkese tavsiye ederim. Jale 

Jale

 
3/17/2005 09:03:00 ÖÖ

Ben bu iplerden lif örüp kullandım.Kullanışlı oluyor yumuşacık ve çok köpürtüyor.Ayrıca aynı iplerle atkıdan birazdaha kalın uzun bir etol ördüm çok şık duruyor. 

mine

 
3/27/2005 11:55:00 ÖS

herkese selam ben bu iplerle oğlumun yatağının üzerine yatak örtüsü ördüm. Sarı lacivert damalı olarak.İnanılmaz güzel duruyor.Ayrıca kalan ipler ile lif ördüm lif çok köpürüyor ve çocuklar için son derece keyifli kullanılıyor. Bu arada benim Mecidiyeköy de el örgü yünleri satan bir dükkanım var. Bu iplerin adı sakal diye geçiyor ve her yerde kilosu 12 YTL herkese sevgiler.. 

sibel

 
3/29/2005 07:05:00 ÖS

merhaba

bu güzel siteye bayıldım ...
bende de örme merakı başladı bu aralar sakallı iplerden yastıklar gerçekten harika oluyor bende şimdi çanta yapmaya başladım yaz mevsimi için biter bitmez yollayacağım resmini sizde deneyebilrisinizz.. yapılmış halini gördüm müthiş oluyor ve çok modaaa ..

 

çiğdem elçi

 

<< Home