Fiyonk

elişi günlüğüm...

Salı, Aralık 21, 2004

yaprak desenli bere

yaprak desenli bere
munise işte senin için bir bere örneği.
munise'nin isteğini okur okumaz hemen aramaya koyuldum. yiğenim betül bere örneği aradığımı öğrenince hemen ben bulurum dedi ve fatma yengemin yaptığı bu güzel örneği getirdi. örnek için teşekkürler fatma yenge! mankenlik ve örneği bulduğun için teşekkürler betül!
bere alt taraftan başlanarak örülüyor ve bitince yandan dikiliyor.
  • 100 ilmik atın ve 6 sıra haroşa örün.
  • örnekli kısımda uzun ilmik çekin ve çapraz şekilde 3'ünü sağa 3'ünü sola geçirin.sonra tekrar 3 sıra haroşa örün.bu kısmı 5 kere tekrarlayın.sonuncu örnekli kısmın üzerine 4 sıra haroşa örün.
  • haroşalarin arasına 12'şer ilmik arayla yaprakları yapın.
  • ucuna ponpon ekleyin. kolay gelsin..

10 Comments:

12/21/2004 07:57:00 ÖS

asıl ben teşekkür ederim yenge benim için bir zevkti. yeni siten hayırlı olsun.
betül

 
12/22/2004 02:24:00 ÖÖ

Ben sadece ponponu yapabilirim :D


Sevgilerimle.

 
12/22/2004 10:37:00 ÖÖ

munise asıl ben yardımcı olabildiysem ne mutlu bana:) istersen berenin büyük fotoğrafını gönderebilirim.

 
12/23/2004 08:55:00 ÖÖ

munise fotoğrafı mailine gönderdim.

 
12/23/2004 01:23:00 ÖS

merhaba yenge yeni siten hayırlı olsun. ben de örgü örnekleri istiyorum. mesela kazak yada hırka olabilir. gönderirsen sevinirim
zeynep

 
12/27/2004 01:19:00 ÖS

teşekkürler zeynep. eğer mankenliği sen yapacak olursan neden olmasın:)

 
3/07/2005 03:22:00 ÖS

Bere cok güzel olmuş. Fatma yengenin ellerine saglık. 

belkıs

 
3/07/2005 03:25:00 ÖS

zeynep sana örnek buldum ama çocuk kazağı, istersen büyütüp kendinede yapabilirsin
kazak örneği burada   

saadet

 
3/25/2005 01:35:00 ÖS

Selam,
Öncelikle site oldukça güzel olmuş... Yalnız :)
Örgü bilmeyen ve öğrenme aşamasında olup bir şeyler örmek isteyenler:
Uzun ilmek çekmenin ve çapraz şekilde 3'ünü sağa 3'ünü sola geçirmenin ne demek olduğunu anlamakta zorlanacaklardır diye düşünmekteyim...
Ve kaldı ki yaprak modelinin nasıl yapılacağını ancak örgü bilenler yapabilir...
Benimkisi sadece bi fikir... benim için sorun olmasa da örnek teşkil edecek modellerin daha açıklayıcı olmasının, yeni öğrenenler için daha sevindirici bir hal alacağı inancındayım... Sevgiler... iyi haftasonları sakine 

Sakine

 
3/25/2005 08:13:00 ÖS

sakine çok haklısın. fakat bu sitenin elişi öğretmek gibi bir amacı yok.ama öğrenipte geliştirmek isteyenler istifade edebilir. ayrıca ben öğretecek kadar da iyi bildiğimi sanmıyorum. yalnızca olanları paylaşmak istiyorum. keşke öğretici siteler olsa da bende sizlere söyleyebilsem:( öğrenmek isteyenler bir yakınına müracaat edebilir.  

saadet

 

<< Home