Fiyonk

elişi günlüğüm...

Perşembe, Şubat 17, 2005

elinizden gelenler 3

file havlu kenarı
ilk havlu kenarı örneğini site okuyucularından hava gönderdi. ben de bu aralar eklemeyi düşünüyordum. fakat kısmet hava'nınmış.
hava'da hem bebeği olup, hem çalışan hem de artan zamanlarında elişi yapan maharetli hanımlardan. örnek o kadar sade ve güzel ki, sitedeki en güzel örneklerden biri olacağına eminim.
file havlu kenarı:
yapılışı:

  1. önce en alt sıradan başlayarak file kısmını yapın.
  2. file kısmı bitirdikten sonra kenardaki ibikleri bir sıradan başlayarak hiç koparmadan yapın.
  3. papatyaları örün ve üstüne yaprakları yapın.
  4. ördüğünüz yapraklı papatyaları dantele dikin.
  5. son olarak biritlerle ördüğünüz şeridi dantele geçirin. aslında fazla anlatmaya gerek yok çünkü resmi büyüttüğünüzde tüm detaylar çıkıyor ortaya...
örnek ve detaylar için teşekürler hava...

havlu kenarı detay

5 Comments:

3/05/2005 05:32:00 ÖS

eline sağlık.hiç kıyılırda kullanılır mı? 

sevil

 
3/05/2005 05:34:00 ÖS

hava ellerine sağlık çok güzel bir örnek. aslında bir sürü havlu kenarı var ceyizimde ama böylesine güzel bir örneği bulmuşken yapmadan duramam. iplerimi hazırladım, şu an yapmaya başlıyorum. sana da teşekkürler abla bütün güzellikleri sadece kendine saklamayıp, bizlerle paylaştığın için... 

hacer

 
3/05/2005 05:34:00 ÖS

teşekkür ederim Hacer rica etsem mail adresime gönderirmisin yada siteye sende eklermisin havlu kenarlarından kolay gelsin takıldığın bir yer olursa bana sorarsın büyük bir zevkle yardımcı olurum. 

hava

 
3/08/2005 05:33:00 ÖS

hava ben örneklerimi sitede yayınlamak isterim ama site sahibine bir sormak lazım sitesinde yayınlar mı yayınlamaz mı? ben bugün ablama getirdim bitirdiğim havlu kenarını fotosunu çekip "ellerinize sağlık" bölümüne ekleyeceğiz. 

hacer

 
4/25/2005 02:32:00 ÖS

cok guzel bir site olmus ve el isleri harika 

gulos

 

<< Home