Fiyonk

elişi günlüğüm...

Pazartesi, Şubat 14, 2005

kedigözü kolye ve küpe

bugünlerde bir örgü furyasıdır aldı başını gidiyor buralarda. annem, kayınvalidem, yengemler, kardeşim... şallar, yelekler, hırkalar... bulaşıcı bir hastalık gibi örgü sevdası beni de buldu ve ben de kendime hırka örmeye koyuldum.
örgü işini de pek bildiğim söylenemez. geçmişi sadece küçüklüğümde ördüğüm 1-2 bulaşık bezi, lif ve 1-2 patiğe dayanır. ilk defa hırka gibi büyük bir örgüye başladım. şimdilik sadece bitirdiğim sırt kısmının resmini çekebildim. hırkayı bitirirsem siteye eklerim.
fotoğrafta bir kolye resmi varken neden örgüden bahsettiğimi merak ediyorsanız şunu söyleyeyim ki; kolyede kullandığımız fon benim hırkamın bitirdiğim kısmı:)
hacer'in yeni tasarladığı bir kolye ve küpeler. sıcak sıcak resmini çektik:) muhtelif boylardaki kedigözü boncuklardan yapılmış çift katlı kolye ve takımı olan küpeler. hacer, boncuklar yeterince gösterişli olduğundan kolye ve küpeleri sade tutmayı tercih etmiş.

kedi gözü kolye ve küpe

1 Comments:

4/08/2005 05:56:00 ÖS

merhaba saadet ablacım gerçekten çok hoş bende takıya çok ilgiliyim ama malazeme temin edebileceğim yerler neresi yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 

yeliz

 

<< Home