Fiyonk

elişi günlüğüm...

Perşembe, Şubat 17, 2005

teşekkür ve açılımlar

bugün site istatistiklerine baktığımda çok sevindim. sayfamın dün 409 ziyaret aldığını öğrendim. site açılalı beri ilk defa bu kadar çok ziyarete ev sahipliği yaptı. bugüne kadarki ziyaret sayısı ise 12937 oldu. bundan dolayı siteme link vererek destekleyen portakal ağacı, tarçının mutfağı, son, betül'ün seyir defteri, artisokka, bildirgeç, sunipeyk, sugibi, limk, çekirge (çekirgedeki linkimi her nekadar göremesem de) ve adını unutupta söylemediğim tüm sitelere, google'a, yahoo'ya, kadınlar kulübü, gelincik gibi forumlara sitenin linkini ekleyen arkadaşlara ve yorum yazarak bana siteyi devam ettirme gücü veren tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
site açılalı çok uzun bir zaman olmamasına rağmen (yaklaşık 2 ay) kendi adıma çok farklı açılımlarım oldu. birincisi artık blogger'ın kodlarıyla uğraşmaktan html kodlarını öğrenmeye başladım. ikincisi elişleri konulu ingilizce siteler dolaşmaktan ingilizcemi geliştirmeye başladım. üçüncüsü çok güzel tasarım siteleriyle karşılaştım ve bunlardan en beğendiklerim manhem va altı üstü tasarım linklerime ekledim. dördüncüsü web tasarımını öğrenmeye karar verdim. beşincisi illüstrasyonları çok beğendiğimi farkettim. illustration friday'i ve yaptığı illüstrasyonları çok beğendiğim bir türk blogu olan tulipland'i keşfettim. ve bu blogu linklerime ekledim.
konu açılmışken site hakkında düşündüğüm yeniliklerden de bahsetmek istiyorum. kısa bir zaman sonra yeni bir alan adı ve kendi tasarladığım bir siteyle karşınızda olmak istiyorum. bu yüzden siteyi tasarlamak için macromedia dreamveawer ve güzel grafikler oluşturabilmek içinde jasc paint shop pro çalışmaya başladım.
umarım bu site hem kendi açımdan hemde sizlerin açısından güzel açılımlara vesile olur...

8 Comments:

3/05/2005 05:27:00 ÖS

Nadir olan seyler, genelde ilgi cekerler. Bu nadir seylerin ilgi cekmesi basari ile orantisi yoktur ama goruyorum ki senin siten fikri ile hem nadir hem de basarili.

Alti Ustu Tasarim linki icin tesekkurler. Eger web tasarimi konusunda bir sorun olursa cekinmeden sorabilirsin.

Kolay gelsin 

Mehmet

 
3/05/2005 05:28:00 ÖS

öncelikle herşey için sana teşekkürler.bente tüm arkadaşlarıma siteni ilettim.gerçi teşekkürlerin kabulümüz ama bir şey atlamışsın müdavimlerinle tanıştığına sevindin dimi?
belki bir gün buluşuruz bile.kim bilir dünya küçük..
bu arada tüm uğraşlarının arkasındayım.ve elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.yeterki iste.senden aldığım elektirik bunları yazmamın sakıncası olmadığını düşündürdü.sevgilerle... 

sevil

 
3/05/2005 05:29:00 ÖS

sağolun ve teşekkürler mehmet bey. eğer sorularımı yöneltirsem çok başınız ağrır

teşekkürler sevil hakkını nasıl ödeyeceğim bilmiyorum. belkide birgün görüşmek kısmet olur kim bilir.
 

saadet

 
3/05/2005 05:29:00 ÖS

daha nice nice sevinclere !! 

tesnim

 
3/05/2005 05:30:00 ÖS

Ogrenmek ,ogretmek, yeniliklere adim atmak her zaman hem kendimize hem cevremizdekilere fayda saglar.. bunca seveninizin olmasina hic sasirmamak gerek.. sizin blogunuzda "ogretme ve paylasma amacli" bir yenilik.. daha nice sevenlerinizin eklenecegine kuskum yok.. basarilarinizin devamini dilerim.. ve umarim yeni ilgi alanlarinizla sizi daha farkli kulvarlarda karsimizda gorebiliriz..
Ayrica Tulipland e verdiginiz link ve begeniniz icin size tekrar tesekkur ederim..
Siz ogrenmeye devam ettikce sizden ogrenecegimiz daha cook sey var
saglicakla kalin.. 

Nuray-tulipland

 
3/05/2005 05:30:00 ÖS

Öncelikle sitem hakkındaki güzel düşünceleriniz ve link için çok teşekkürler. Yeni hazırlayacağınız versiyon ve Web tasarımı ile ilgili herhangi bir sorununuz olursa elimden geldiğince yardımcı olurum.
İtiraf etmek gerekirse siteni çok daha önceden görmüş ve bookmark'larıma eklemiştim. Tıpkı portakal ağacı gibi. Fakat bahsetmemiştim. İstatistiklerde linki görünce tekrar bakrım. Enm kısa zamanda bahsedeceğim. Başarılarınızın devamını dilerim. 

Fatih TAŞKIRAN

 
3/05/2005 05:31:00 ÖS

teşekkürler nuray hanım ve fatih bey! 

saadet

 
3/16/2005 08:44:00 ÖÖ

mahçup oldum şimdi.. adım geçmiş ve ben bunu yeni öğreniyorum. :(

güncemdeki linkler kısmı rastgele çalışıyor. yani 15 linklik bir kotası var ve havuzdan sadece 15 link alıyor. bu yüzden görememişsin.. ama merak etme hep orada. :)

çalışmalarının devamını diliyorum. çok güzel şeyler yapıyorsunuz.. hem el işi hem de internet ile ilgili.. :)
 

cekirge

 

<< Home