Fiyonk

elişi günlüğüm...

Cumartesi, Şubat 05, 2005

sevimli hayvancıklar 2

sevimli hayvancıklar 2
ömer'e "en sevdiğin hayvan hangisi?" diye sorarsanız alacağınız ilk ve tek cevap "kırmızı su aygırı" olacaktır. ömer devamlı "anne bana kırmızı su aygırı çiz" diye tutturur ve bende her seferinde resim cahili olduğum için uyduruk birşeylerle geçiştirirdim. neyseki geçen gün illüstrasyon sitelerini gezerken ömer'e kolaylıkla çizebileceğim bir su aygırı ve birsürü sevimli hayvancık buldum. ve artık su aygırı istediğinde rahatlıkla çizebiliyorum.
bu hayvancık çizimlerini çocuklarınıza öğreterek; hem onlarla kaliteli bir zaman geçirmiş, hem onlara hayvan sevgisini aşılamış, hem de güzel resimler ortaya çıkarmalarına vesile olmuş olursunuz.
peki siz hiç bu kadar sevimli timsah, yengeç ve akrep gördünüz mü?

2 Comments:

3/05/2005 05:44:00 ÖS

suaygiri sevdigini biliyordum ama kirmizi suaygiri sevdigini bilmiyordum ilahi Omer !!! 

tesnim

 
3/05/2005 05:44:00 ÖS

bunca vahşi hayvanı hiç böylesine sevimli görmemiştim. ben en çok zürafayı beğendim. o boy o pos kimde var.endamı yeter... 

hacer

 

<< Home