Fiyonk

elişi günlüğüm...

Çarşamba, Ocak 26, 2005

yeşil inci ve incili boncuk

bundan böyle sitede kardeşim hacer'in yapmış olduğu takı tasarımlarınıda göreceksiniz. iki bileklikle açılış yapılmış oldu.
istanbul'da oturanlar uygun fiyattaki takı malzemeleri için eminönü tahtakale'deki marputçular çarşısı'na uğrayabilir.

yeşil inci bileklik
yeşil inci: çivilere geçirilmiş metal aksesuar ve yeşil inciler, minik halkalarla kalın zincire tutturularak yapılır. büyüklüğünü bileğinize göre ayarlayabilirsiniz. isterseniz bu bilekliği farklı boylarda ve farklı renkteki incilerle uygulayabilirsiniz.

incili boncuk bileklik
incili boncuk: iri boncukların etrafına misinaya geçirilmiş 9'lu 8 sıra minik inci sarılır. elde edilen 7 boncuk çivilere geçirilerek minik halkalarla birbirine tutturulur.

2 Comments:

3/05/2005 05:51:00 ÖS

merhaba boncuklarınız çok şık bana boncuk yapımı ile ilgili kitap ya da site tavsiye edebilir misiniz, bende tahtakaleden boncuk alıyorum kendimce birşeyler yapıyorum, bana tavsiyede bulunursanız sevinirim. 

gulay yılmaz

 
3/05/2005 05:51:00 ÖS

site olarak http://aksesuar.modaturkiye.com/ ...nameozdemir.php
http://www.selinokcu.com/
bu siteleri beğeniyorum. kitap olarak ise Gülay Öztürk'ün Takı'ntı kitabı. yapım teknikleri anlatıldığı için işine yarayabilir. 

hacer

 

<< Home