Fiyonk

elişi günlüğüm...

Pazartesi, Ocak 10, 2005

üçgen motifli kazak

kazak
son zamanlarda sitede çok fazla dantel örneği olduğundan dantele ara verip - istek üzerine- bir kazak örneği eklemeye karar verdim. kazak örneği bulmam biraz zor oldu. ve sonunda bir çocuk kazağı buldum. örneği mevhibe yengemden aldım. o da örgüye meraklı olduğundan hemen ibrahim'in kazağını bulup getirdi. bugün bir diğer ekleyeceğim örnekte şal. o da yengemden. teşekkürler yenge..
  1. kazağa başlarken 8 sıra lastik yapın.
  2. bir sonraki adımda 10 sıra 8 haroşa ve 8 düz yapın. 10. sırada düzlerin 4'ünü diğer 4'üyle çapraz geçirin ve bu desenden üstüste 15 sıra yapın.
  3. yaka için 90 ilmik üzerine 9 sıra lastik yapın.
  4. kolda da 40 ilmik üzerine aynı örnekten 9 sıra yapın.
  5. son olarak arka, ön ve kolları birbirine dikin.
kazak detay

9 Comments:

3/06/2005 12:41:00 ÖS

merhaba saadet,günün aydın,huzurlu ve bereketli geçmesi temennisinde bulunduktan sonra hemen şunu ifade etmek isterim.Siten gerçekten çok hoş böyle bir sitede ufacıkta olsa bir katkıda bulunabilmek beni çok mutlu etti.Asıl ben teşekkür ederim.Sitenin takipçileri arasında belki anne adayları olabilir bebişler için yelek,süeter gibi şeyler koysan nasıl olur? 

mevhibe

 
3/06/2005 12:41:00 ÖS

yenge artık sitenin örgü kısmını sana devrediyorum. (haroşa ve düzden başkasını bilmediğimden) ne istersen onu ekleyelim. artık gelen sorularda sana havale 

saadet

 
3/06/2005 12:42:00 ÖS

Merhaba Saadet.
Kazak cok guzel gozukuyor. Bende isten arta kalan zamanlarda orgu ormeyi severim. tarifte caprazliyosunuz demissin. Kac siradan sonra bunu yapiyorsun. Boyle kazak orneklerini birazdaha detayli resmini cekersen sevinirim. Bana o kismini biraz daha detayli yazabilirmisin? 

emel

 
3/06/2005 12:42:00 ÖS

emel detaylı resmi ekledim. tariftede biryeri hatalı yazmışım onuda düzelttim. umarım şimdi daha kolay anlaşılır. 

saadet

 
3/06/2005 12:46:00 ÖS

Merhaba siteniz çok hoşuma gitti. Şu an size iş yerimden yazıyorum. İnternetten örgü ile ilgili türkçe siteler çok az bulunmakta. İngilizce içerikli sitelerde yer alan örgüleri takip etmekteyiz. Sizinde tahmin edeceğiniz gibi ingilizçe olması dolayısıyla bir hayli zorlanmaktayız. Böyle bir siteyi oluşturmakla bizleri nasıl sevindirdiniz bilemezsiniz. Bundan sonraki çalışmalarınızda başarılar diliyorum. Unutmayın her zaman sizi destekliyoruz. SEVGİLERİMLE 

seda

 
3/06/2005 12:46:00 ÖS

seda desteğin için teşekkürler. örgüyü sevdiğini anlıyorum yazdıklarından. istersen sende grubumuza katıl ve ankette oyunu kullan. 

saadet

 
3/09/2005 04:02:00 ÖS

sitenizi çok beğendim. bende el sanatlarını çok seven biriyim. nakış dikiş danteli iyi biliyorum. bu sene kazak örmeyi ve ahşap boyamayı öğrenmeye çalıştım. çalıştığım için kurslara gidemeiyorum. ve iş yerimden internetle site arayışı yapıyordum ki sizin sitenize rasladım. gerçekten çok güzel. daha yarısını bile gezmedim. şimdide takı yapmaya merak saldım ama en ufak bi tecrubem ve bilgim yok. halen araştırıyorum. yardımcı olmanızı dilerim.. teşekkürler. sevgilerle Nazlı Sarı 

nazlı sarı

 
3/09/2005 05:47:00 ÖS

nazlı bizi izlemeye devam et:) 

saadet

 
4/23/2005 11:52:00 ÖÖ

gerçekten çalışmalarınız çok hoş bende boş zamanımda rgü örüyorum başarılarınızın devamını dilerim 

ilke

 

<< Home