Fiyonk

elişi günlüğüm...

Çarşamba, Nisan 13, 2005

dokuzgen fiskos

gruba site hakkında okuyucularla paylaşmak istediğim bir mail gönderdim. merak edenler maillerini kontrol edebilir. (http://groups.yahoo.com/group/fiyonk/)
çok feci bir halde migren baş ağrım olduğundandan yalnız fiskosun birkaç fotoğrafını ekleyebildim. umarım iyileşince detaylarını ve bütün resmini eklerim. lütfen beni mazur görün.
geçmiş olsun dileklerini ileten herkese çok teşekkürler. şu an çok iyiyim. ve sahip olduğum herşeyin kıymetini şu an daha iyi anlayabiliyorum.
kendime not:
doktorun verdiği bir ilaç bile olsa; ilacın prospektüsünde migren tipimle ilgili "... migren tipinin tedavisinde kullanımıyla ilgili herhangi bir veri mevcut değildir" diye yazıyorsa o ilacı kesinlikle içme!! (never eat and drink!)

alev vur dedin öldürdüm:)
merve sen ve senin gibi yeni başlayanlar için bence çok rahatlıkla yapılabilecek bir örnek. hacer'in hediye ettiği mumlarda çok güzel durdu üzerinde. hacer her seferinde "abla bu bibloyu da dantelin üstüne yerleştirelim, şu süste şurada dursun" diye hep bir aksesuar yerleştirir fotoğraflara. ben de "ya onlar zaten güzel boşuna uğraşma" der dururdum. ama bu sefer suç benim. hacer'in bir günahı yok:)


yapılışı:
  1. birinci sırada büyük bir halka yapın ve içini 36 biritle doldurun.
  2. ikinci sırada biritlerin üstüne 4'er birit arayla 10'ar zincir çekip batın.
  3. üçünü sırada gene 10'ar zincir çekin ve 2'şer birit yapın.
  4. dördüncü sırada alttaki zincirin üzerine 10'ar birit yapın.
  5. örnekli kısıma 2 tane ikişer biritle başlayın ve her sırada birit sayısını 1 arttırın. ve örnekli kısımdan toplam 15 tane yapın. (örnekli kısım dediğim dokuzgenin köşeleri oluyor.)
  6. en uca oyasını geçin.

not: bu ara ingilizcemi ( english ) ilerletmeye çalışıyorum. ufak tefek ingilizce kelimelere rastlayabilirsiniz. şaşırmayın diye söyledim:)

17 Comments:

4/13/2005 03:39:00 ÖS

Sevgili Saadet migrene ne kadar etkı eder bılmıyorum ama turk kahvesıyle iki aspirin şiddetli başağrısını alıyor. Bır dene istersen.. 

alev

 
4/13/2005 05:04:00 ÖS

geçmiş olsun abla. bu ara seni biraz ihmal ettiğim için rahatsızlığını sitenden öğreniyorum özür dilerim. yakın zamanda gelip site için yardımcı olmaya çalışacağım.kendine dikkat et. 

hacer

 
4/13/2005 10:47:00 ÖS

Geçmiş olsun Saadet.Allah iyilik versin. 

aslı altan altundal

 
4/13/2005 11:02:00 ÖS

saadetçiğim geçmiş olsun.afacandan nasıl dinlenirsin bilmiyorum ama yatmak iyi geliyor sanırım.
bu arada örnek çok güzel.ve basit görünüyor.ellerinize sağlık.. 

nsevil

 
4/14/2005 04:27:00 ÖS

Merhaba Saadet
Siteni ilk günden beri yakından takip ediyorum
Senden özenerek ben de bir blog oluşturma hevesine girmiştim ve bugün güç bela bişeyler yapmaya başladım.
Bu işin baya bi acemisiyim.
Sitende benim de günlüğümün linkini verebilirsen çok sevinirim.
Şimdiden teşekkürler 

Meral

 
4/14/2005 05:43:00 ÖS

slm saadet hanım. inşallah migren sancılarınız geçmiştir. yeni site uğraşkarı arasında fiyonku da ihmal etmemeniz güzel. örnek çok şık o kadar çok fiskos ve masa örtüm varki ama hala gördükçe hevesleniyorum. meral arkadaşımız gibi bende zor bela bi blog düzenledim.( bende adresinizi yayınlamak isterim meral hanım ) o kadar acemiyimki en ufak bir bilgim bile yoktu. sağolsun saadet hanım bana çok yardımcı oldu. hemde o kadar işinin arasında. ona her fırsatta teşekkür etmek istiyorum.başka yardım edebilecek birini tanımıyor ve sı sık onu rahatsız ediyorum. size acil şifalar diliyorum.umarım son migren ağrınız olur. tümüyle geçer inşallah. 

nazlı sarı

 
4/15/2005 01:09:00 ÖS

valla bızce bır sakınca yok, oldurmeye devam :))) 

alev

 
4/15/2005 02:16:00 ÖS

gerçekten migren çok feci bişiy bende çekiyorum bu ağrıyı.son kullandığım ilaç iyi geldi çok şükür.

sana da geçmiş olsun.... 

yasemin

 
4/15/2005 06:18:00 ÖS

Canim cok gecmis olsun. 

Tesnim METE

 
4/16/2005 06:18:00 ÖS

saadet ablacım çok çook geçmiş olsun tekrardan.senin vermiş olduğun örnek harika ve bu örneği yapmaya çalışıcam.hani ben sana pembe üzümlü örtüden bahsetmiştim ya onun cevabı hala gelmedi.
bekliyorum saadet ablacım ona göre. 

merve

 
4/16/2005 10:55:00 ÖS

merve verdiğim cevabı ancak pembe üzümlü örtünün yorumlarında görebilirsin. 

saadet

 
4/17/2005 07:24:00 ÖS

bu aralar cok yorgun ve yogun oldugumdan pek internetle ilgilenememistim.. rahatsizlandigini ancak simdi ogreniyorum sevgili saadet.. cok gec bir gecmis olsun dilegi olacak malesef benimki...ama su an anladigim kadariyla daha iyisin cok sukur..
tekrar cok gecmis olsun.. 

Nuray-Tulipland

 
4/20/2005 07:19:00 ÖS

bu mesajı okuyan herkesin mevlit kandili mübarek olsun.cenabıhak hayırlara vesile kılsın. 

hasibe

 
4/20/2005 11:43:00 ÖS

tüm hobi dostlarının mevlüt kandili mübarek olsun... 

nsevil

 
4/21/2005 04:05:00 ÖS

saadet yeter artık yeni birşeyler eklemenin zamanı gelmedi mi?kaç gündür merakla siteye giriyorum karşıma aynı manzara çıkıyor.yeni şeyler görmek umuduyla hoşçakal 

mevhibe

 
4/22/2005 05:10:00 ÖS

ewet saadet artık yenilesen siteyi değişik birşeyler görsek!!!

 

yasemin

 
4/25/2005 01:05:00 ÖS

Saadetcigin minik yavrusu henuz iyilesmedigi icin sanirim yenilik yapamiyor sitede.

Gecmis Olsun Canim ! 

Tesnim METE

 

<< Home