Fiyonk

elişi günlüğüm...

Çarşamba, Aralık 29, 2004

kilim desenli hesap işi


siteye ilk nakış modeli olarak annemin 25 sene önce işlemiş olduğu el emeği göz nuru hesap işini ekledim. kilim desenini çok sevdiğimden olsa gerek ilk olarak bu modeli tercih ettim.
hesap işi yün tela üzerine renkli ince orlon ipliklerle yapılmış. püsküller yün telanın ucundan çıkarılmış ipliklerle, makrame tekniği ile örülmüş. kullanılan renkler; bordo, haki yeşili, krem, kahverengi, zeytin yeşili ve petrol mavisi.



5 Comments:

3/08/2005 12:59:00 ÖS

merhaba yenge örneğini çok beğendim bana bir tane dikersen çok sevinirim. hala daha hırkamı bulamadın mı ama ben mankeni buldum kim olduğunu çok merak ettiğini biliyorun ama söylemem. meraktan çatladığın için söylüyorum tabiki ben nasıl mankeni beğendin mi yorumuma cevap yazarsan sevinirim ben zeynep 

zeynep

 
3/08/2005 01:01:00 ÖS

sevgili saadet yenge örnek harika olmuş annenin ellerine saglık. 

betül

 
3/08/2005 01:01:00 ÖS

canım ablacığım siten hayırlı olsun. biraz geç oldu ama kusura bakma. site çok şirin senin fotografçılığın çok iyi ama asıl marifet annemizde... gerçi ikimizde maharet yönünden annemize çeksekte hala boynuz kulağı geçemedi... 

hacer

 
3/08/2005 01:01:00 ÖS

MERHABA HESAP İŞİ ÖRTÜNÜZ ÇOK HOŞUMA GİTTİ.ANNENİZİN ELLERİNE SAĞLIK. FAKAT BU ÖRNEĞİ BİZİMDE YAPABİLMEMİZ İÇİN DESENİ AYRINTILI BİR ŞEKİLDE, RENK VE YAPILIŞINI AYRINTILI BİR ŞEKİLDE SİTEDE YAYINLAMAZINIZI ÇOK İSTERİM. SEVGİLERLE... 

SEDA

 
3/08/2005 01:03:00 ÖS

seda örneğin detaylı fotoğrafını ekleeceğim siteye. 

saadet

 

<< Home